Alla inlägg den 22 december 2014

Av Pernilla - 22 december 2014 13:47


Han är hemma igen, sen i lördags, det är bara det att jag inte har hunnit uppdatera något ännu.

Han luktar inte riktigt som han ska men det är väl i sin ordning. Det tar väl ett tag innan det försvinner.

 

Det är två dagar innan julafton och idag har jag gjort lite ost som ska bli julklappar till nära och kära. 

Vi hade tänkt att vi skulle hinna med och göra julgodis också men eftersom att allt inte blir som planerat jämt så hanns det inte med. 

Jag sitter nu och väntar på att få dra ner och jobba några timmar och B ligger och snarkar en stund innan han ska iväg till VC.

Han är trött och sliten. Jag tycker mest det är skönt att han är hemma igen. Vet inte hur mycket längre jag hade klarat mig utan honom, speciellt med stressen som allt detta inneburit.

 

Jag är hungrig men hinner inte göra något att äta så jag får äta mig mätt på lite gammalt chips som låg här i sin påse och väntade. Det får gå.

Har hunnit handla julmat iaf så på onsdag åker vi till Östanvik efter att jag slutat jobbet och firar lite jul med mina syskon och pappa. Blir nog bra, i all stillhet.

Därefter har jag några dagar ledigt och det ska bli så skönt! Jag behöver få vara ledig lite nu känner jag. Funderar på om det kan ligga en fökylning eller nåt annat på lur för jag har vart så himla trött de senaste dagarna. Blir nästan lite vimmelkantig till och från.

 

Men jaja. Ska väl strax ruska liv i B här så att han kommer ur sängen.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards