Direktlänk till inlägg 8 september 2016

Bröllopsfotograf.

Av Pernilla - 8 september 2016 15:09




Jag har haft äran att få vara fotograf på en av mina bästa vänners bröllop när hon gifte sig med sin S-E.

Det var både bland det läskigaste och det roligaste jag någon gång fotat. Det fans en press där på att allt skulle bli så bra som det möjligt kunde bli att det var lite svårare att njuta av det men också så himla roligt och ärofyllt att bli tillfrågad. Vädret var inte det bästa med mycket moln och till och från regn men jag får känna mig rätt nöjd ändå. Det viktigaste är ju att brudparet är nöjda. 

(Det roliga var att jag direkt jag postat några av bilderna på Facebook blev kontaktad av en bekant som undrade om jag ville fota även hennes bröllop. Ganska smickrande!) 


Här kommer iaf några bilder.. 



H                          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards