Alla inlägg den 17 december 2014

Av Pernilla - 17 december 2014 16:38

 

Jahapp. Det var ju inte såhär jag hade tänkt spendera dagen..

Vaknade med migrän, sjukanmälde mig 2 timmar senare och har sedan dess legat i sängen och bara glott på lite serier.

Har lyckats stoppat i mig lite mat efter många vakna timmar då det i början kändes som om jag kanske skulle få lov att kräkas upp den lilla munnen blåbärssoppa jag lyckades få i mig strax efter att jag klev ur sängen och svalde tabletterna med. Har sedan dess mått lite illa till och från samt känt mig väldigt snurrig och trött i huvudet bortsett från huvudvärken som inte riktigt har lättat än utan dröjer sig kvar lite svagt i högra tinningen. 

Mest är jag bara så trött och känner mig väldigt orkeslös. Det här kanske är resultatet efter 7 dagars gråtande? 

Har iaf en snäll lillebror som svängde förbi med en flaska Max efter att han slutat jobbet och nu är det väl egentligen inte så mycket annat att göra än att krypa ner i sängen och glo lite mer. Kanske läsa på lite om stickning för nybörjare också.. 

 

Jag saknar min B så mycket nu. Hoppas verkligen att de här sista dagarna går snabbt som bara tusan..   

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards