Alla inlägg den 18 december 2014

Av Pernilla - 18 december 2014 14:32


Lyckades sova riktigt bra inatt och verkar ha laddat batterierna lite grann sen igår.

Det började klia lite i fingrarna efter något att göra då jag bara låg hela dagen igår i princip så nu har jag röjt i vardagsrummet, städat hos pigletsen, plockat, dammsugit och torkat golvet. Så nu är jag såklart lite trött igen och känner att en huvudvärk smyger lite i ena tinningen.

Men jaja, vad är väl en bal på slottet?

Pratade med min kära för en stund sedan och idag verkar han känna av cellgifterna lite mer, han var väldigt trött och tung i kroppen sa han. Mitt hjärta. Önskar så att jag kunde vara där bara för att klappa lite på honom.   

Saknar honom riktigt mycket nu och vill bara att det ska bli lördag.

 

Kikade ut genom fönstret på kaninerna för några timmar sedan bara för att se vad de sysslar med och ser då att det sitter en talgoxe i deras matskål och stjäl havre.

Kan ju tycka att de ska vara lite mer rädd om sin mat och försvara den men inte det nej.. :P

 

Ikväll drar jag upp till Tillhed för att umgås lite med Livmodern samt sätta i mig lite varma mackor i hennes sällskap. Ser fram emot en natt tillsammans med två mjuka kattor i sängen också. Det var så längesen.. 

Har funderat mer och mer på det för varje dag som gått nu och jag vill verkligen skaffa katt. Samtidigt vill jag det inte också eftersom att vi bor nära en väg där det går väldigt mycket lastbilar.. så jag vet inte. Men jag vill ju!

 

Nåja. nu ska jag bara hitta på något annat att göra tills klockan blir efter 19. Läsa lite kanske? Har inte haft en tanke på att göra det den senaste veckan. Inte så konstigt kanske.. 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards