Alla inlägg den 1 december 2014

Av Pernilla - 1 december 2014 18:12


Jag måste säga att det har vart helt underbart att vara ledig i tre dagar på rad. Särskilt över en helg när ledigheten på något vis känns mer förtjänt än om den skulle hamna mitt i veckan.

Så vad har jag ägnat dagarna åt? Ptja, bakning bla.

Jag har matat kaniner och vildfåglar i sann Snövit anda. Vi har vart till Mora på Rusta och köpt på oss lite julpyntsgrejer, samt Biltema för att hitta sprayfärg som jag har tänkt leka lite med. 

Annars har dagarna bara gått av sig själv, det krävs inte så mycket för att få tiden att gå.

Igår kväll/natt hade vi skräckfilmsvisning, såg både Annabelle och The Babadook. Inte så hemskt läskigt men underhållande iaf.

Idag har vi vart till Vårdcentralen i Rättvik där B har lämnat blod inför vårt besök till onkologen i Uppsala på måndag om en vecka, tog med oss pizza hem och har nu hunnit kika på Gremlins.

Jag hade tänkt att vi skulle putsa lite fönster medan de fortfarande var ljust ute, men så blev det inte. Som tur är har jag både torsdag och fredag ledig. Fick som synes inte besök av K heller men vi ska göra ett nytt försök i sinom tid.

 

Tjoflöjt!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards