Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Pernilla - 18 oktober 2011 19:20


Sitter nu hemma hos pappa vid köksbordet tillsammans med lillasyster och surfar lite. Har tidigare vart hemma hos farfar och ätit lax- middag ^^ samt promenerat med hans hund. Tant Raja ni vet! :P


Efter ett snabbstopp på Näcken där jag löste in en trisslott från i påskas och köpte nyste numret av Nära plus lite frukost- attiraljer till morgondagen.

Har bestämt med syster att vi ska hoppa på en buss ner på samhället i morgon vid tolv för att antingen äta nere på Lottas eller fika på bageriet innan min buss till Mora går.

Min fina B har lovat att tvätta lite nu när jag inte är hemma så att jag har rena arbetskläder att jobba i när det blir dags.


Även fast det är trevligt att umgås med familjen en sväng så saknar jag Mora och B en skvätt. Var ju borta heeela förra veckan och jobbade så jag vill ta vara på varenda sekund med honom nu, har ju faktiskt ingen aning om hur jag kommer jobba nästa vecka. Det kanske inte ens är någon idé att jag åker ifrån Furudal på söndagen.. får se. Hoppas ju det iaf. Eller att jag jobbar typ mån-ons el torsdag så att jag får åka hem igen sen.


Gruva mig över att behöv fråga chefen om  det kommer bli mer jobb så att jag ska börja leta efter bostad i Furudal. Vill ju inte vara igel på Emma för alltid heller. Men samtidigt vill jag ju veta! Så jag får samla på mig lite mod och ringa. :P


Har tagit fina bilder på syster men de kommer nog upp i morgon för jag orkar inte gå och hämta sladden . :P Hoppas datorn kommer snart! :D Wiie.


  Farfar <3

Av Pernilla - 18 oktober 2011 13:14

Hm.

Jag ska åka till Furudal igen, över natten och sen tillbaka till Mora igen över natten och sen tillbaka till Furudal igen. 

Det blir ett väldigt hattande men jag vill ju vara med B så mkt jag kan.. Vet ju inte ens hur jag kommer jobba nästa vecka.. 


Dessutom kan jag inte sluta lyssna på Majas favoritlåt, med Dolly Parton. -_-'

KATASTROF! 

Där får man för att samma skiva nöts i bilen när man åker med Emma. ;P 

Även om det också blivit mkt Nomy nu när jag vart hemma själv. Hööh. 


Lite olycklig är jag över att behöva åka till Furudal nu men nöden har ingen lag eller hur det nu är man säger.. <3

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards