Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Pernilla - 12 oktober 2011 22:02


Igår var en riktig heldag. Det började tidiga på morgonen, kl 8 för att vara exakt, med en dusch och lite frukost. Sen städade vi ur Emmas bil och for iväg till Mora för lite shopping. Köpte syrsor och halm till vaktlarna och åkte ut en snabbis till Vinäs där jag slängde av det och plockade upp mina efterlängtade böcker (!!)

Skrev gullig lapp till B och satte på spegeln i badrummet samt lämnade av ett storpack strumpor till honom. (inte fan fick man nåt gulligt tillbaka sen heller, inte ett ord om de gulliga lapparna!!! KARLAR!)


Åkte iväg och tittade på tapeter tills Emma beslutade sig (med lite av min hjälp ^^) för en skitsnygg svart med mönster. Åt på Oscars innan det blev lasarettet då jag naturligtvis stannade i bilen och började läsa "Silence", tredje delen i Becca Fitzpatricks serie om fallna änglar. Patch! <3 som jag saknat att läsa om framförallt honom. ^^ Man blir alldeles förälskad.

Miiiiiih. <3

Efter det åkte vi tillbaka till Furudal igen och jag smög ner till undervåningen för att få vara ifred och fortsätta läsa. Man vill inte lägga ner boken när man väl börjat. Skulle önskat att den var dubbelt så tjock som den är.! Måste börja snoka lite om det kommer bli fortsättning för det hoppas jag, har inte läst ut den än så jag vet ju inte ens hur den slutar men jag hoppas att det blir mera.


På kvällen kom Emmas syster Mikaela och det blev dags för minirenovering av köket. Emma spacklade och jag och Mikaela målade väggar.


 

Målade samma vägg tre ggr tror jag och fick emmellan-åt ligga på golvet med huvet uppkört bakom elementet, typ. :P Emma tapetserade sedan en av väggarna och det blev riktigt snyggt! Jag är avunsjuk!

Blev en sen kväll för jag fick ju lov att läsa innan jag kunde sova också! :P


Idag började jag jobba kl 13 och dagen har gått riktigt snabbt och smärtfritt. Har känt mig så glad på nå vis hela dagen, kan inte riktigt förklara för jag vet inte vad det beror på..


För en tid sedan gick en bekant till familjen bort, eller ja hon var ju familj egentligen men det var ingen man träffade så mkt mer än på julafton och så. Mamma berättade idag att hon är och spökar hos sin son och svärdotter på nätterna så att de inte kan sova. GO MARGIT! RAISE SOME HELL! <3


Nu ligger jag på mage i sängen och ska läsa lite bloggar innan jag loggar av och ger mig till Patch completly. ^^

I morgon blire middag hos mamsen efter jobbet, hörs förmodligen då!


Natti!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards