Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Pernilla - 5 oktober 2014 22:12


Då var den jobbhelgen över. Har gått rätt snabbt och smidigt men jag har ändå vart otroligt trött vid dagarnas slut.

Kanske för att det har varit lite grått och dassigt ute?

Nu har jag två lediga dagar att se fram emot och morgondagen börjas med ett besök på en bank i Mora tillsammans med bästa B. Vi hoppas på lån!

Kan inte riktigt känna mig nervös heller eftersom att jag inte vet vad som väntar.. jag har ingen aning om vad som kommer hända, vad de vill veta osv. Det enda vi har blivit ombedda att ta med är info om objektet vi är sugna på. Inget annat.

Det är väl nu det ska bära eller brista antar jag.. Lite spännande är det allt! Är det nu drömmarna ska kunna gå i uppfyllelse? Eller falla platt som en pannkaka? Jag vill inte ha några pannkakor iaf, den saken är säker!

 

Är väl dags att sova antar jag. B ligger redan och snarkar mig i örat efter en helg med bara nattjobb.

Älskade, älskade B. Finns ingen som är lika bra som han! INGEN.   

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards