Alla inlägg den 9 november 2012

Av Pernilla - 9 november 2012 10:24


Ja, nu sitter jag här igen, i Vinäs - Mora - Sweden.

Slutade 19.30 igår och skyndade hem där jag packade väskan, hängde tvätten som jag låtit gå medan jag jobbade och städade hos grisarna innan Emma kom och plockade upp mig. 

Vi åkte men stannade till på Nordbron för att tända ett ljus (passade på att tända alla andra också som hade slocknat) och sedan for vi iväg mot Mora.

 

 


 

En räv senare befann vi oss på Ica Maxi där vi handlade lite inför "tjejkväll" i B´s lägenhet, Eclipse gick ju på tv och Emma ville såklart se den. :P 

Hon åkte och jag blev ensam kvar och spenderade någon timme med att titta på Qi på youtube. Just gonna love that Steven Frye!

 

Spenderade natten ensam då B jobbade, vaknade av ett sms från Maj och har sedan dess varit vaken. Har lite serier på G men först blir det nog att lägga sig ner på soffan en stund och läsa en skvätt. 

Mmm lyx!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards