Direktlänk till inlägg 10 maj 2014

Första veckan klar.

Av Pernilla - 10 maj 2014 08:40


Idag för 7 dagar sedan började jag med LCHF, igen.

Hur har det gått? 

Det har gått riktigt bra faktiskt och glädjen har på nåt sätt återvänt till både mig och kroppen. Det har blivit balans.

Och som det stora plusset har jag minskat exakt 2,6 kg på dessa dagar. ^__^

Det känns fint! Och om jag tänker efter så har jag inte haft någon vidare sockerabstinens heller, inte alls faktiskt. Det har gått förvånansvärt lätt den här gången! Och det tackar jag för! Igår slarvade jag lite dock med fettintaget och jag inbillade mig att jag var sugen på både det ena och det andra vilket slutade i en ruta mörk blåbärschoklad. Men när den rutan inte hjälpte (och jisses vad söt den var!!) så förstod jag att det jag behövde var fett. Så det blev en liten tur ner på Näcken igen för att handla ingredienser till (LCHF)pizza.

Som jag skrev igår så tittade vi på nya Robocop filmen med Joel Kinnaman (    ) och jag måste säga att jag gillart! Han gjorde rollen otroligt bra och även om det inte är det bästa jag någonsin sett så var den helt klart sevärd! 

 

Nu ska jag snart gå och väcka den sovande mannen och så ska vi pilla i oss lite frukost innan vi drar på äventyr över dagen!

Skriver förmodligen ett inlägg om det ikväll om jag orkar. :P

 

Smell ya later!

 

 

She´s baaaaaack!

 
 
Ingen bild

kackmarie

17 maj 2014 11:39

Dutti pulliz!! :) Min fortsättning blir att bara fortsätta som jag gjort innan. Tänka på vad jag äter o mängd. Sen fortsätta röra på mig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards