Alla inlägg den 29 december 2013

Av Pernilla - 29 december 2013 10:25


Jamen hej, några sekunder sen det senaste inlägget och jag är tillbaka! :P

Jo, jag har börjat spåna lite på det här med nyårslöften och kommit fram till att jag vill sätta upp några som jag verkligen ska hålla den här gången!

Och jag har kommit så långt som att jag inte ska äta godis på ett helt år (minst), där ingår såklart också läsk. Främst för att få bort allt mitt jäkla sockersug men också för att jag egentligen inte behöver det. (Ååååh jag ljuger, CHOKLAD!!) Det kommer bli fördjävligt runt tiden för mensen men jaja.

Men sen har jag inte kommit nåt längre.. främst för att jag inte har hittat tiden för att hinna fundera..

 

Vad ska du lova inför det nya året?

 

Av Pernilla - 29 december 2013 10:18


Jag behöver semester..

Tröttheten från julen har fortfarande inte gått över och då jag jobbat långa dagar nu så har det bara blivit värre. Jag sover minst 8 timmar/natt men det verkar inte tillräckligt.

Har känt mig ganska tung i huvudet de senaste två dagarna och en aningens slemmig i halsen.. så det skulle väl bara fattas att jag ska bli sjuk eller nåt nu när jag kommer få jobba mycket framöver.

Idag jobbar jag tredje dagen av fem och därefter tyckte jag det såg ut som om jag ska få vara ledig i hela 7 dagar på raken! Då packar vi ihop oss och drar till Mora för att fortsätta packa ner B´s liv i Vinäs i kartonger. ^^

 

Jösses vad sugen jag plötsligt blev på älgköttbullar.. Hmm.

Kanske dags för frukost och lite skärgårdsdoktorn då.

 

Smell ya later!

Ovido - Quiz & Flashcards