Alla inlägg den 19 december 2013

Av Pernilla - 19 december 2013 23:40


Det finns inte så mycket att skriva om, livet lunkar sig sakta framåt som alltid utan några större milstolpar.

Har jobbat idag och ska nu vara ledig i tre dagar. Helgen kommer spenderas med att handla inför julafton då pappa och lillasyster ska göra oss sällskap vid matbordet för första gången. Vi ska tillaga den mesta av maten så att det bara är att värma på på dopparedagen. Vi ska baka stomp och göra småost. Åka till Mora och handla lite sista minuten -klappar. Vi ska till farmor en sväng på julaftonen och det har jag en gnutta ångest inför.

Har sovit så jäkla dåligt de senaste dagarna. Lyckas inte somna förrän närmare 2 och är som en zombie när det är dags att gå upp igen. Som den hypokondriker jag är misstänker jag nu att jag möjligtvis har fått diabetes. (det är antagligen inte så men jag tror ju gärna det värsta) Dricker nämligen heeela tiden just nu och kissar därför väldigt ofta och mycket och kan inte riktigt förstå varför...

Googlade diabetes och försökte passa in symptomen på mig själv men det var inte så hemskt mycket som stämde förutom att jag dricker ovanligt mycket och kissar ovanligt mycket och ofta. Visst jag har vart lite trött också men jag är varken yr eller har gått ner i vikt. (HAHA jojo)

Så jag tänker låtsas att jag ätit mycket salt eller nåt.

 

Men nu är jag rätt trött efter en natt med ovanligt kass sömn så jag hoppas att jag ska kunna somna relativt tidigt och sedan kommer studsa ur sängen pigg som en mört i morgon.

 

Hejsvej

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards