Alla inlägg den 27 november 2013

Av Pernilla - 27 november 2013 15:02


Jag har åkt till Mora.

B fick körkort för precis en vecka sedan idag och på söndagen packade vi ihop alla djuren och åkte.

Vi har det bra, det är lugnt och skönt om jag bortser från grisarnas outtömliga lust att bita sönder alla sladdar de ser.

Kommer ni ihåg att B var snäll och köpte en läslampa för min skull? Sladden på den är nu ett minne blott. -.-'

Det har inte hänt så mycket spännande de senaste dagarna.. vi har tagit varenda chans vi fått att åka bil och handla på lite olika affärer. Jag kommer f.ö bli fattig nu när det finns ett körkort i min närhet och vi har alla möjligheter att åka vart vi vill när vi vill.

Så nu är det bara för min kära B att säga upp sin lägenhet för vi är redan i full gång med att hitta en större i Furudal som ska bli hans nya hem. ^^

 

Men nu har jag en lasagne i ugnen och magen knorrar hungrigt!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards