Alla inlägg den 19 november 2013

Av Pernilla - 19 november 2013 20:08


Sov mååånga timmar inatt men när jag vaknade var jag lika trött ändå. Go figure.

30 minuter senare var jag påväg ner på Näcken för att handla ingredienser till pastasallad med kyckling. Hähä, gotti.

Snyggaste ögonbrynen i världshistorien.. -.-' men vad är väl en bal på slottet?

 

 

Gick in, pratade med mamman och handlade.

Gick hem igen och njöt hela vägen hem av det fina vädret.

 

Tog en bild mittemot Näcken innan jag gick in och mådde bara så bra när jag stod där och tittade ut över det spegelblanka vattnet.


 

Chibi fick flytta in idag.

Jag tyckte så synd om henne som satt där ute i huset alldeles ensam hela dagarna och hon hoppade inte ens ut fast att huset stod öppet så att hon hade tillgång till hagen.

Nej, då sitter hon hellre inne i ett hörn i huset och surar.

Så jag trängde mig in i boden och slet fram den bruna burbottnen som grisarna bodde i från början när de flyttade hit, stoppade i Chibis toalett samt en stor hög med hö. Gick ut i boden ännu en gång för att släpa ut alla grejer från gången för att komma längst in till garderoben där jag hämtade en gammal trasmatta som hon kan studsa runt på.

Så nu hoppas vi bara att hon inte ska vilja få vinterpäls och dö.

För det kunde tydligen utekaniner göra om en tar in och gör till innekanin.

Osäker på om det fans några verkliga bevis men det får väl tiden utvisa.

 

Jag har blivit sugen på att köpa en egen kamera.

Tycker att B´s system kamera är alldeles för stor/tung och otymplig så jag funderar på en sån här: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?o=1302505

Vad tror ni?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards