Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Knegar.

Av Pernilla - 27 april 2013 23:18


Jösses vad jag är trött just nu!

Jobbade relativt kort dag idag men natten till idag var inget vidare.

Grannen smällde och dunkade i hela lägenheten eller pratade så pass högt att det hördes ända in till mig. Från 02.40-04.40 sov jag inte så bra med andra ord.

 

Nere på jobbet har det varit rusning tackvare att det denna helg befinner sig ca 80 ungdommar (tillsammans med föräldrar)här som är här för att "prova" för att bli valda att bo och gå i skola här till hösten.

Så det har varit lite drag! Sommarkänningar som faen.

 

I morgon jobbar jag sista dagen för denna vecka och det ser jag verkligen fram emot. Har vart lite tufft nu på slutet med ork.

 

Smell ya later.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards