Alla inlägg den 21 april 2013

Av Pernilla - 21 april 2013 00:13


Då var jag ensammen i hemmet igen.

Pappan har kommit hem igen och lillasyster har flyttat tillbaka dit.

Det är okej, jag behöver lite egentid nu efter att ha bott ihop med andra människor sedan i måndagskväll.

Har vart riktigt mysigt att ha syster här. Har pratat en massa, varit ute på gården och krattat lite, flyttat ut bordet och stolarna på gräsmattan och gått promenader tillsammans.

Var ut på en tur idag runt Näset som är på 5 km och som tog lite över 1 timme.

Det var ju så otroligt fint och varmt väder också så det var en ren fröjd att bara vara ute!

 

Pappan kom och plockade upp oss vid 15 tiden och så åkte vi hem till farfar där det bjöds på middag bestående av röding och potatisgratäng. (trodde väl aldrig att fisk och potatisgratäng skulle funka tillsammans men det gjorde det och det var gör gott!)

Efterrätt blev det också, blandad frukt och vispad grädde.

Blir hungrig bara av att tänka på maten!

 

Sen jag kom hem har jag bara städat hos grisarna och dammsugit lite samt tittat på Star Wars III, äntligen med ljud!


Känns som om det blev ett ganska svamligt inlägg men jaja. Jag skyller på att jag är trött och säger tack och godnatt istället!

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards