Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Tråkig.

Av Pernilla - 12 april 2013 15:27


Egentligen kanske det är lite orättvist mot mig själv att kalla mig tråkig då min uppenbara torka här på bloggen beror på sjukdom.

Skulle ha jobbat både torsdag och idag men efter att jag jobbade onsdagen blev det nog lite för mycket för både kropp och förkylning och på torsdag morgon hade systemet klappat ihop och tagit semester. Så det var bara att ringa och försöka byta bort mina arbetsdagar, vilket gick bra, och ligga i sängen större delen av dagen under ett varmt duntäcke.

Och eftersom att det är helt värdelöst att ligga inne i ett mörkt sovrum hela dagen bubbade jag runt lite möbler, grisar och annat som var i vägen och drog med mig sängen in i tv-rummet där jag kunde bli sängliggande och samtidigt njuta lite av G.G

Ser verkligen fram emot att bli frisk!

 

Tittade på Efter Tio när jag vaknade och hann se när Damien Echolls besökte Malou.

http://kulturhuset.stockholm.se/-/Kalender/2013/Litteratur/Internationell-forfattarscen/DAMIEN-ECHOLS-USA/

Mycket intressant! Har bett B ta med sig dokumentären:

Mitt lilla futtiga mobilinternet klarar nog inte att spela upp hela är jag rädd..

Har redan lagt boken i "önskelistan" också.

Ser fram emot!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards