Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Pernilla - 10 oktober 2012 20:57


Satt precis och surfade runt lite efter inspiration till en "berättelse" (i brist på bättre ord) som jag håller på och skriver lite på när jag snubblade över några sidor och bloggar där flera människor ägnade sig åt att gjuta i betong. Alltså gjuta olika prydnadsföremål, både till inomhus och utomhus bruk och jag blev fast.

Jag är i regel ingen pysslig människa förutom när det har kommit till att tillverka lite leksaker till fåglarna men det här skulle nog kunna vara något för mig.

Jag gillar looken av betong. Grått, hårt, lite rustikt sådär.

Det verkar bara vara fantasin som sätter gränser och det finns så otroligt mycket vackert man kan göra!

 

   

 

Jag skulle så gärna prova på! Är det någon som vill pyssla med mig? Jag kan ju absolut inget om det än men jag är villig att lära mig! Det skulle vara så roligt att få vara lite kreativ på mer än ett sätt (skriva). Och jag är en kreativ person. Och om jag ska tro det jag hittills läst så verkar det inte vara vidare komplicerat heller. Det enda som tar tid är torkningen men vad gör det! Jag vill tillverka egna värmeljusstakar och fågelbad! Jajaja!

Pyssla med mig för bövelen!

Av Pernilla - 10 oktober 2012 12:48



   

Tacksamma frukostgäster, brunchgäster, lunchgäster, middagsgäster, mellanmålsgäster.. ja hela dagen lång faktiskt.

^^

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards