Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Pernilla - 7 oktober 2012 11:18


Det är så skönt att det är helg och att jag är ledig!

Jag har sovit så skönt inatt, inte vaknat en enda gång och det är så skönt att ha en stor säng alldeles för sig själv! Ingen som trängs, knuffas och ingen som snor täcket när hens egna täcke har ramlat ner på golvet.

Såklart finns det ju både bra och dåliga saker med att sova ensam.. Jag kan ju inte slappna av så pass mycket att jag vill ligga naken och ska vi vara ärliga så finns det ju inget bekvämare sätt att sova på än utan en tråd på kroppen?

Jag vet inte riktigt vad jag är rädd för heller.. kanske att någon just den natten jag sov naken skulle bryta sig in? Fånigt men sant.

Iaf, inatt kan jag återigen sova naken! Jaaa! ;P

 

Igår blev det filmkväll i min ensamhet och kanal 7 bjöd ju på Fantastic 4 så det var väl bara att nöja sig med det när det inte visades några andra filmer. Det gick inte lång stund förrän jag började ångra mig över att jag ens började titta.. -.-'

Sååå värdelöst och såå klyschigt!

Hade så tråkigt igår att jag åt chokladpudding utan att vare sig vara sugen på det eller egentligen vilja ha det. Då har man tråkigt! Och det är nog mitt problem lite grann och säkerligen största orsaken till att jag är tjock. Har jag inget att göra fyller jag tiden med att äta något bara för att ha något att göra. Hemskt men sant. Och det gör att LCHF blir lite svårt att hamna med i rätt hjulspår från början för med det äter jag max 3 ggr om dagen och om jag äter som jag äter just nu så äter jag bara 1 köttfärsbiff varje gång det är dags att äta. Mer behövs inte för jag håller mig mätt på det i hur många timmar som helst. Men jag tycker ju om att äta och vanan vill att jag ska stoppa i mig mer än jag behöver. Men jag är snart där, 4 dagen på ren LCHF igen (om vi bortser mitt lilla snedsteg med herr chokladpudding igår kväll) och det gör vi ju såklart! :P

 

Nu ska jag snart stoppa i mig lite frukost (köttfärsbiff med mozarella) och sen får vi se vad dagen har att bjuda på. B kommer iaf till kvällen och det blir ju ett halleluja- moment i sig självt.

Vill bo ihop! Nu! Jäkla körkorts fan! Jag ska ta dig!

 

So long suckers!

 

 

Skapa flashcards