Direktlänk till inlägg 23 maj 2012

Ont.

Av Pernilla - 23 maj 2012 22:51


Fy så ont det gör nu på kvällskvisten.

Sen jag kom hem och har tagit det piano har jag börjat få ont på flera ställen..

Högra tummen är fortfarande vääldigt uppsvälld och ömmar så fort jag råkar röra på den, den är också väldigt stel men konstigt nog inte det minsta blå. Inte än iaf.

Nu är den andra tummen också öm och lite svälld samtidigt som ett pyttelitet blåmärke pryder området som är tjockt alldeles under tummen.

Vänstra axeln var också lite öm ett tag men det verkar iaf har gett sig nu men vänstra knät gör ont ist när jag kommer åt det och där har flera blåmärken poppat upp runt knäskålen. Jäkla klant! Och jag brukar inte ens vara klantig. Det är det som gör det så himla irriterande!

Det var så konstigt när det hände också för det kändes lite som om jag inte var där.. utomkroppsligupplevelse? Jag var liksom "där" igen när jag väl låg på marken med boxen över mig. Och det gjorde inte ont någonstans till en början men sen svällde "tummen" upp som en golfboll och pulserade väldigt irriterande! :( Jag kommer inte ens ihåg hur det kändes när den landade på mig.. what´s up with that?

Känner mig väldigt invalidos just nu och tackar stjärnorna att jag inte har behövt skita än!! Katastrof! Kanske ska tvinga B komma hit och vara personligassisten åt mig ist i ett par dagar.. -.-'

Om det ändå hade vart den vänstra handen som gjorde illa sig.. den använder jag ju inte mer än när jag skriver med en penna.. högerhanden däremot är ju handen jag använder när jag står i kassan.. Gaaaaah!!

Varför o varför?!





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards