Direktlänk till inlägg 9 september 2015

V46.

Av Pernilla - 9 september 2015 13:04


Jag fick ledigt!

Hon var inte glad men jag fick ledigt och förlorar förvisso en veckas semester nästa år men det kan jag leva med så länge jag tar det där jäkla plastkortet nu!

Det konstiga är att jag inte ens känner mig nervös längre, det finns liksom ingen återvändo nu. Jag är bokad och fast. 

Det kommer att hända! 


Wihoo!

 
 
britta

britta

9 september 2015 16:40

Härligt! Lovar att när du fixat körkortet så dyker det där huset upp som du väntat på :) verkar som om du är inne i ett sk "flow" i livet just nu!

http://fixan.bloggproffs.se

Pernilla

9 september 2015 21:05

Ja det känns faktiskt lite så!
Och det är himla roligt!
Ska faktiskt på en visning nu i helgen! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards