Direktlänk till inlägg 19 mars 2015

Frihet.

Av Pernilla - 19 mars 2015 10:23


Nu är jag ledig i 5 härliga dagar! Det ska bli så skönt utan en massa måsten och att bara kunna slappna av och göra det som jag vill!

Jag började dagen med att städa hos kaninerna, ge dem lite frukost och lite äpple innan jag gick in och gjorde mig själv lite frukost.

B har dragit på jobb och jag har precis kikat på ett avsnitt serie.

Det var meningen att lillebror J skulle komm med bussen hit idag och att vi tillsammans skulle åka till Orsa med pappa och hälsa på farmor men pappa hörde av sig tidigt i morse och talade om att farmor ligger sjuk.

Så typiskt när allting för engångsskull klaffar för alla så skiter det sig iaf. Tråkigt.

Så J blir hemma i Rättvik och jag följer förmodligen med pappan till Orsa iaf då han ändå måste åka dit och hämta post, om magen är lite mer stabil idag vill säga.

 

De senaste två dagarna har varit fördjävliga. Allt jag stoppat i mig har runnit rakt igenom och jag vet inte om det beror på tabletterna som har den biverkningen eller om det är något annat som spökar. Det har vart helt extremt iaf så igår blev jag t.o.m hemma från jobbet. Jobbade förvisso bara varor men ändå.

 

Annars idag ska jag försöka mig på lite hushållssysslor bara och vänta på att min kära ska komma hem!

I helgen jobbar han nämligen natt 2 dagar i rad så jag blir själv här hemma. Kanske skönt förvisso men det här är så typiskt! Våra scheman har gått helt emot varandra den senaste månaden. När han var ledig har jag jobbat och tvärtom. Och det är inget vidare roligt!

 

Hejsvej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards