Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Pernilla - 3 februari 2014 10:48


Efter att nästan har slitit allt mitt hår under helgen pga jotex ovilja att vilja fungera har de äntligen fixat problemet så att jag har kunnat skicka iväg en beställning på lite mer sängkläder till det nya stora täcket. ^__^

Det går ju inte att bara ha ett set, hur gör vi då när det behöver bytas? :P

Hähä. Jotex   

Som tur var så var två av uppsättningarna jag köpte på rea så de var extra billiga just nu och det klagar jag ju inte över (även om det inte är jag som "pungar ut" denna gången).

 

Idag är det jobb igen och jag känner mig inte så väldigt pepp, är fortfarande trött efter monsterveckan.

Igår var ingen vidare bra dag. Det var en "ledsen-dag" som krävde lite comfort food så vi fuskade i oss lite pasta och onyttigt godis. Men idag är det 100% på med LCHF igen och det känns fint.

 

Vaknade 5.30 i morse och hade väldiga problem med att somna om. Låg länge innan jag somnade igår också och funderade och filade på en tatueringsidé jag har fått på senare tid och det var även vad som tog upp mina tankar tidigt i morse när jag vaknade. Tror jag låg vaken i iaf 30 minuter innan jag kom till ro igen och kunde somna om.

Jag vill ju väldigt gärna göra en hel sleeve på vänsterarmen men tänker att jag kanske borde börja med något mindre, jag har ju ingen aning om hur det känns att bli tatuerad. Tänk om jag inte pallar? Nog för att jag har ganska hög smärttröskel men en vet ju aldrig.

Så jag får fundera vidare..

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards