Direktlänk till inlägg 23 augusti 2013

Taggar.

Av Pernilla - 23 augusti 2013 22:32


Ligger i sängen med världens huvudvärk och taggar utgång med kollegor i morgon på bageriet.

Har en checklista att pricka av innan dock så det är hög tid att sova.

(Ja jag vet panchis-varning men är en trött så är en)

Och jag förstår faktiskt inte varför jag är så trött som jag är idag? Eller jo det kanske jag visst gör. Det är säkert för att jag inte hunnit vara ledig någon längre tid än max 2 dagar på raken sedan monsterveckan.

Blöööööh!

Och som vanligt önskar jag att dagarna ska knalla på lite snabbare så att det kan bli vecka 36. Åååh vad det ska bli skönt!

 

Blir bara en lite kortis. Sooova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards