Alla inlägg den 30 april 2013

Av Pernilla - 30 april 2013 22:37


Har haft några riktigt fina dagar sedan i söndags då den bästa kom för att förgylla mina dagar fram till idag.

Det har blivit god mat och en massa tv-serie-tittande samt vanligt mys med mycket pussar och kramar. ^^ (hade ju inte träffats på 5 dagar så)

 

Idag var vi ute i "trädgården" och arbetade lite mellan regnskurar och hagelfall.. satt som bäst på knä framför den groteskt stora rosenbusken som nästintill tagit över den lilla rönnen på bakgården när jag först blev genomblöt av ett duggregn bara för att sekunden senare bli bombarderad med vassa små hagelkorn som sved i hårbotten.. typiskt.

Rosbusken är ifall ett minne blott och B lyckades kratta lite medan det var uppehåll.

Förhoppningsvis kommer lillasyster och hjälper mig lite i morgon med det som är kvar, samt att vi ska försöka gräva ur landen (om det inte är tjäle då såklart) och sedan fylla på med ny jord som jag hoppas kunna köra hem hit med pappans hjälp. Kommer bli bra!

 

Köpte mina första penséer (?) någonsin idag och tryckte ner dem i en liten burk som sedan åkte in i lyktan på framsidan som ska fungera som ett litet växthus. Så fint så!

Bild kommer i morgon!

 

Jösses vad jag låter gammal helt plötsligt.. -.-'

 

Till något annat!

Bland det roligaste och mest ironiska jag läst! ;

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16692145.ab


Det här betyder ju 1. att Almqvist har gått och blivit invandrare. (!!!!!) :O

2. Har han lärt sig språket än?

3. Tänker han komma dit och ta deras jobb?

 

 

 

OH the irony!!

 

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards