Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Haha!

Av Pernilla - 27 februari 2013 12:05

Fy fan! Skrev ett helt inlägg men det bara försvann för att jag är en sullpitt!

Så nu kommer en förkortad variant ist.

 

Ringde Vårdcentralen och uppgav mitt ärende varpå sköterskan säger; "Jag ser att det ligger en kallelse på dig här, hmm undrar vad den kan vara om då.."

*facepalm* (lesson learned: Lita på magkänslan nästa gång du känner motvilja mot att göra något)

Det var såklart samma ärende som jag nu ringde om då E som ringde i början av Jan fick veta att brev skulle skickas ut i slutet på Jan/i början på Feb. Men sköterskan jag nu pratade med sa att det med största sannolikhet skulle komma i Mars/April då de håller på och gör om systemet för journalerna eller nåt sånt och det innebar att allt blev lite förskjutet.

Så jag tackade för mig och la på.

Fick veta att doktorn jag skulle till var en manlig.. =/ 

Jag skulle föredra en kvinnlig men tänker inte ringa tillbaka och byta med risk för att få vänta ännu längre på ett sånt möte.

Hoppas bara att det är en bra doktor.. En som förstår och inte en som tycker att jag ska testa bantningspiller. No way José!

 

Så det är på G.

 
 
Ingen bild

kackmarie

27 februari 2013 23:27

Åh va sånt är jobbigt när man skrivit en hel del o sen försvinner det..
Får hoppas det slipper dröja så länge innan du får kallelsen!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards