Direktlänk till inlägg 7 februari 2013

Fånerier.

Av Pernilla - 7 februari 2013 17:41


Jag är så modig. Typ lite som Nasse i Nalle Puhs värld.

Började i dagarna 2 läsa en ny bok som heter "The Strain" och är skriven av Guillermo Del Toro och Chuck Hogan. Guillermo är ju en känd "skräck"- författare så en kan ju tycka att jag visste vad jag gav mig in på. Men det enda jag hade hört var lite löst att det skulle handla om vampyrims som en slags sjukdom.

Tja så jag började läsa och så vips hade jag läst 230 sidor bara sådär, för den är väldigt lättläst och det ligger spänning i nästan vartenda vända blad.

Och jag är inte en sån som brukar bli väldigt påverkad av läskiga saker jag läser men det blev annorlunda denna gång..

Jag var fortfarande vaken vid kl 3 för att jag låg där och föreställde mig läskiga gubbar med kolsvart skinn, långa klor och läskiga tillväxta lemmar i munnen med en gadd i änden. Eller små flickor som kommer in på natten i sorummet och gapar så att underkäken lossnar ur sitt fäste och munnen blir ett gigantiskt, groteskt gapande hål. -.-'

Men det är väldigt tillfredställande för någon med lika mycket fantasi som jag och jag gissar att jag kommer ligga vaken länge även inatt, läsandes.

 

Hejsvej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards