Alla inlägg den 21 december 2012

Av Pernilla - 21 december 2012 20:46


Jag är trött.

Jag vet inte vad jag ska skriva men att skriva känner jag ändå för.

Hmm.

 

Det har vart lite mer fart än vanligt på jobbet idag, inte så konstigt kanske med tanke på att människorna handlar inför den stundande julen.

Kan tänka mig att det blir lite mer i morgon när alla är lediga dock.

Hoppas att dagarna går fort för nu vill jag att det ska bli jul så att jag kan få sätta i mig så mycket julmat som det möjligtvis får plats i magen. ^^

Det kommer sluta med att jag äter alldeles för mycket och att magsäcken spricker. Jaja vad är väl en bal på slottet?

 

Innan jobbet svängde jag förbi Oreboden och plockade ut pappa och B´s julklappar.

Blev sniken och slog in paketen på jobbet med gratispappret i kassan och känner mig nöjd iaf. Fick skjuts hem av M och har sedan jag kommit hem satt i mig smörgår med leverpastej och gurka till en mugg varmchoklad. Hittade ännu en bränd skiva med SATC- tredje säsongen och har hittills tittat på första avsnittet.. funderar på att skita i skriveriet för ikväll och parkera mig själv i fåtöljen och glo på några avsnitt till, tills det är dags att nanna kudden. Japp så får det bli!

 

Löööv.

 

 

Av Pernilla - 21 december 2012 00:40


Hej hå, hej hå å jag ja jobbar på!

Sover som ett jäkla arsel på nätterna.. fattar inte vad problemet är.. kan inte somna förrän det nästan är morgon och är svintrött sen när jag tvingas gå upp tidigt för att bege mig till jobbet. Och det spelar ingen roll hur tidigt jag går upp, jag somnar inte förrän 2-2.30 iaf. Jag blir så trött på mig själv ibland. Och jag borde vara väldigt trött efter långa jobbdagar men inte!

 

Har en ganska lång jobbvecka nu, i morgon blir det dag 3 av totalt 6 på raken. Blir fint i kassan när det är dags för löning. Ska jobba min första julafton någonsin! StorhelgsOB! Woopwoop!

 

Klockan är redan 00.45 och jag har setat och tittat klart på säsong två av Sex and the city.Tror inte jag har mer än så och planerar att köpa hela boxen vid ett senare tillfälle.

I morgon innan jobbet måste jag ställa mig och göra småost som jag ska ge bort i julklapp till en kollega, fick nämligen en rulltårta av henne igår! :D

samt att jag måste kuta förbi Oreboden på vägen ner till arbetet och plocka ut ett paket som innehåller lite julklappar till diverse löst folk.

 

Det springer vargar på byn. Jag vet att det är fel att de kommer in i byn och är så pass närgånga men jag tycker samtidigt att det är lite spännande på nåt vis! Tänk att få springa på en bara sådär mitt i byn! Superhäftigt!

Att de inte fattar att de ska hålla sig i skogen, det kommer garanterat bli problem..

 

Nej, skriva lite och sen försöka sova! Sovmorgon i morgon. Eller nej just det, jag skulle ju göra ost.

Tur att jag är så pass framåttänkande att jag iaf gjorde morgondagens lunch nu på kvällen. Aaah fiskbulle och potatis.

 

Nighty night.

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards