Direktlänk till inlägg 21 juni 2012

Pang Bom Bang!

Av Pernilla - 21 juni 2012 07:46


Igår alldeles innan jag höll på att somna flög jag nästan ur sängen av en jättehög explosion! Tänkte att det kanske hade hänt något på sågen men såg nu när jag kollade fejjan var det ett däck på en lastbil som hade gått sönder och det verkar som om hela Furudal hörde smällen.

Iaf. Gårdagen började kl 10 då jag studsade ur sängen och klädde på mig. Lagom till 10.20 hoppade jag upp på cykeln och trampade bort till Emma och knackade på dörren. Hjälpte till med lite städning och när jag började bli hungrig, typ kl 13 nånting så hoppade jag tillbaka upp på cykeln igen och trampade hemöver för lite matlagning.

 

Fia kom över till kl 15 och då hade kaninen setat ute i selen någon timma redan och vi satte oss i utemöblerna och åt, pratade, städade altanen lite och satt sedan med en varsin bok och läste en stund i solen.

 

B kom till kl 21 ganska precis och efter det åkte Fia hem igen och vi tittade lite på filmen som gick på 5:an (tror jag).

La oss ganska tidigt då jag skulle upp kl 7 nu på morgonen. Har sovit skit och när jag vaknade 5 trodde jag inte att jag skulle kunna somna om igen. Det gjorde jag turligt nog och vaknade inte igen förrän 6 och därefter när klockan ringde.

Har nu duschat och stoppat i mig stekta ägg. Jobbar 8.45 - 18 idag och även om det är en lång dag så känns det helt okej att sluta kl 18 för en gångs skull.

I morgon är jag ledig och sen jobbar jag bara lör o sön och sedan har jag SEMESTER! (1 vecka bara men man tar väl det man får!)

 

Lääääängta!

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards