Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Det bästa..

Av Pernilla - 30 mars 2012 23:43


Det bästa med den här lägenheten är tvättmaskinen, samt brist på grannar så att man kan tvätta nätterna igenom om man så vill!
Har jobbat "kort-dag" idag men den kändes ganska lång för ryggen som blev lite trött av att stå i kassan på slutet alldeles innan stängning. Därefter gick jag hem och hjälpte B att göra LCHF- pizza som vi sedan avnjöt framför tv'n och Lets Dance (tro´t eller ej).

Jag blir så sugen själv att gå någon danskurs eller så men det är ju det dumma med att bo i en liten by.. det finns inget sånt i närheten.. och det är ju synd för jag hade t.o.m kunnat tänka mig att dansa linedance eller nåt.. bara jag fick dansa och röra på mig någon gång i veckan! Dans är ju så sjukt kul också!

Har också för ungefär 1 timme sedan tagit en tur runt sjön med Emma som ville prata av sig lite och jag lånar gärna ut ett öra eller två, jag är en rätt bra lyssnare om jag får säga det själv. ^^

Nu ligger jag här i sängen bredvid en snarkande B som återigen jobbat natt och lyckats hålla sig vaken till ungefär 00.30 Lilla hjärtat. SAMT, väntar på att tvättmaskinen ska gå klart så att jag kan få hänga upp på tork och sedan sluta de blå.. behövs verkligen nu känner jag.. Behöver massor av tålamod vill jag tro till i morgon.. Det är cup och en massa hockeypojkar i byn och jag är inte på världens bästa humör kan jag erkänna.. inte pga dem men iaf.

Usch vad jag är trött..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards