Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Blåsigt värre.

Av Pernilla - 19 mars 2012 20:42


Här ligger jag på mage och funderar..

Pratade alldeles nyss i telefon med en kollega som ringde och undrade om jag kunde jobba måndagen åt henne och det vill jag ju självfallet men saken är den att man börjar 15-16 då och precis 15.45 har jag en klipptid. Som jag vägrar att boka om också.! Håret har behövts klippas bra länge nu och då när jag har chansen tidigast på måndag så tänker jag hålla fast vid den med näbbar och klor!

Hon skulle iaf höra med chefen om det gick bra att jag kom senare efter att jag klippt mig så det får jag reda på i morgon.


Annars idag gick jag upp lite lagom till 10.20 varvid jag ringde om klippning vid 11 och sedan promenerade jag hem till mamma som också var ledig och åt frukost hos henne. Var där i ett par timmar och tog sedan cykeln (f.ö premiärturen) och trampade hemåt igen. Har gjort mat och spelat en massa Skyrim. Har inte haft lust till så mycket annat då det blåst så in i bomben idag.. hade det inte gjort det hade jag tvingat med henne på en promenad.


Nu ligger jag här och väntar på att B ska komma och stanna ända till på Torsdag då han är ledig samtidigt som mig nu.

Hoppade f.ö upp på vågen när jag var hos mamma och det visade sig att jag lyckats gått ner något mer kg sedan sist också. Inte så mycket som man väl alltid hoppas, men det går ju fortfarnde neråt så jag ska väl vara nöjd. Vill att vädret ska bli finare så att jag kan börja gå ut och gå oftare.. inte så roligt att ge sig iväg när man nästan blåser bort på kuppen.


Nej får se om jag skriver senare..

 
 
kackmarie

kackmarie

20 mars 2012 15:21

Jättebra ju. Det går neråt. Vilket är huvudsaken. Då blir man peppad att fortsätta.

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards