Direktlänk till inlägg 4 februari 2012

Ensammen.

Av Pernilla - 4 februari 2012 22:01


Jaha då var man själv i sin lilla lya då, svärmor kom och plockade upp B vid 17.30 tiden cirkus. Har sedan dess diskat lite och insett att jag bara måste ha en såndär diskborste med en svamp i toppen och de finns såklart inte att köpa på Näcken. -.-'

Sen har jag gjort middag, ugnsstekt falukorv med en massa ost och senap, tittat på lite serier och nu har jag hamnat här. Tänkte att jag skulle börja lassa upp kläder i garderoben men kom på att jag nog spar det till i morgon så att jag har något att göra då ist. :P

Har ju ingen tv ens så vet inte riktigt hur jag ska få dagarna att gå än så länge.


Kom f.ö på att jag glömt fota lägenheten så det får bli i morgon ist när det är ljust. Telefonen säger att det är -24 ute men jag gissar att det är mer än så.


Var ner på affärn och handlade lite med lillebror tidigare idag och glömde såklart att köpa med lite mat till vildfåglarna.. typiskt. Hoppas att det inte är så kallt i morgon så man vågar sig ut på en liten promenad.

Jag vill så gärna fixa en massa här men det går ju inte än.. Behöver möbler!

Och den jäkla soffan vet jag inte vad jag ska göra med... skulle ju fått ett sms när den kommit och det skulle ha vart på torsdag eftermiddag eller fredag förmiddag och jag har fortfarande inte hört nåt. Orka ringa och tjata på dem när jag inte ens vet när jag kan hämta den.. Dubbelsuck.


Vill till Ikea och köpa en massa fint nu. ^^


Hoppas på att det ska gå bra att sova här själv nu, måste ju vänja mig vid det också. Är trött och har varit det hela dagen så jag hoppas på att kunna somna snabbt.

Tro om jag ska värma mig en burk pilsnerkorv och vänta på att Fringe ska bli klart.. kanske skriva lite innan. hmhm.


heejsvej

 
 
kackmarie

kackmarie

4 februari 2012 23:46

Hoppas på god sömn i nya Juan. Det lär behövas efter allt slit. :)

http://mariekack.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards