Alla inlägg den 13 december 2011

Av Pernilla - 13 december 2011 00:02


Ooh så skönt att vara hemma igen!

Kom hit igårkväll när min snälla lillebror skjutsade hit mig efter jobb och lite pizza-ätning. Har inte gjort så mycket alls, mest tagit det lugnt hittils, men i morgon blire julklappsletning och förhoppningsvis handling nere på stan. Jag och B hoppar på tidiga bussen ner på jakt, lite oplanerat och roligt. Kanske blir en fika också innan vi tar bussen tillbaka. Beror ju på hur lång tid det tar.


Idag har det inte heller hänt så mkt, B har haft tvättstuga och vi har lagat mat tillsammans, pussats en massa och tittat på serier bla. Grimm och American horror story. Den sistnämnda är riktigt rolig! Det händer så mycket hela tiden och det är helt galet! Mycket underhållande, man vet aldrig vad man ska vänta sig. Tate är min favorit, han är både ond och besitter ett sådant mörker samtidigt som han är känslig och varm.


klockan är mycket och jag ska försöka sova medan B tittar färdigt på Boardwalk empire.


natti!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards