Direktlänk till inlägg 30 september 2011

Vill hem.

Av Pernilla - 30 september 2011 09:03


Usch.. jag känner hur jag vill fega ur och låta det vara som det varit hittills.

Egentligen vill jag ju inte det, det handlar nog mer om min konflikträdsla och tanken på att kunna såra någon annan. Det är så mycket tankar och osäkerhet som far runt i huvudet att jag glömmer bort vad det är jag vill säga.. Egentligen är det ju så jäkla enkelt men det blir ändå svårt.

Jag har aldrig synts eller hörts förut och det är det som är så jobbigt nu, att behöva ta plats för att jag ska få det jag förtjänar. Det har gått 6 månader för christs sake!



F.ö så har även jag som många andra fastnat för wordfeud.. Det är inte heller bra för det blir en sådan press när man spelar det. Oftast lyckas jag få så konstiga bokstäver och när min motspelare har gjort sitt drag så ska man sitta där och nästan stressa ihjäl sig själv och klämma fram ett ord på tre röda för man vill ju inte verka seg och dum i huvet. -_-'


Jaja. min dag börjar snart så jag avslutar här.

 
 
Ingen bild

alexandralindqvist.bloggplatsen.se

30 september 2011 09:10

Snälla gå in å rösta på mig:) skulle vara jätte gulligt av dig

 
kackmarie

kackmarie

30 september 2011 10:46

Du kanske inte är riktigt redo att göra det hela än. Men för ditt måendes bästa vore det nog bra om det gjordes snarast möjligt. <3
Vad gäller spelet så är det ju ett spel o mkt handlar om tur, inte bara skicklighet. :)

http://mariekack.blogg.se

 
Ingen bild

Linda

30 september 2011 12:59

Du kommer klara det för du är så himla stark och duktig! Löv u siz!
haha, ååå spela mot mig!! vad heter du!! invita mig, jag heter såklart Derodia!!
spela spela spela!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards