Alla inlägg den 15 november 2015

Av Pernilla - 15 november 2015 11:32


Som någon som aldrig tidigare behövt ha glasögon är det nu ganska spännande att vara ute och promenera med glasögon på.

Jag upplever mig själv vara runt 2 meter lång och då känns det som om det är benen som är extremt långa! 

Gick ner en sväng på byn för att handla lite ingredienser till middagen idag och på vägen ner går jag genom vandrarhemsparken som är ett litet "skogsområde" med stigar och små nivåskillnader i marken. De små nivåskillnaderna var idag gigantiska och det var emellanåt riktigt läskigt att sätta ner fötterna när jag gick, speciellt i nedförsbacken! Eller att bara våga sig upp på och över den lilla bron som går över "bäcken" in till ankdammen. Ja jösses!

Jag tror iaf att hjärnan börjar vänja sig så smått med att se riktigt bra nu och när jag står ser inte allting ut som om jag tittar i en spegel i "roligahuset" längre. Lite, men inte så mycket. :P

 

Annars har jag ägnat mig åt att plugga teori de senaste dagarna.. Helst av allt skulle jag vilja att B kom hem från jobbet så att vi kan spela nya Fall Out. Tror att jag ska luta ikull mig på soffan ett slag och titta på lite serie innan det är dags att hårdköra igen. Det är ganska uttröttande att läsa och nöta och klicka och komma ihåg.. 

Skapa flashcards