Alla inlägg den 11 november 2015

Av Pernilla - 11 november 2015 16:00


Jodå, jag lever och mår bra.

Har haft min tredje dag på körskolan denna vecka och hunnit med att köra 6 pass ala 45 minuter var på det.

Det har gått över förväntan och körläraren jag kört med sa redan efter en liten stund på första körningen att "Du kommer inte behöva många körlektioner". Alltså den peppen att få höra det! Och det bara efter 15-20 minuters körning på det första passet! Han sa att det enda jag behöver är lite slipning då det märktes att jag hade kört mycket bil.

Så med det sagt så bara försvann det 10 körlektioner från mitt schema och jag fick resten av veckan "ledigt" och ska inte köra igen förrän den 17/11 då det är "lilla uppkörningen".

Det betyder ju inte att jag kommer vara ledig utan de dagarna kommer fyllas med teori och sen ska jag förhoppningsvis anlita någon att byta däck på bilen så att jag och pappa kan köra lite och "slipa". :P 

Så på bara 270 minuter har vi gått igenom alla momenten som ska göras innan det är dags för uppkörning.

Jag känner mig hiskeligt nervös inför halkbanan om precis en vecka men det ska väl gå det också, jag har hört att det ska vara svårt att misslyckas med den.. ^__<





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards