Direktlänk till inlägg 9 juli 2015

Överens.

Av Pernilla - 9 juli 2015 11:00


Mitt humör och det gråa vädret stämmer rörande överens med varandra idag.

Jag är trött och lite småsur, främst för att jag jobbar rätt mycket och inte får så mycket ledig tid.

Det ska jag väl kanske vara glad över men när jag blir såhär utarbetad så är det svårt att vare sig känna tacksamhet eller glädje över det. Jag hoppas på att de här två dagarna kommer gå snabbt för när de är avklarade så blir jag ledig i 4 underbara dagar, nästan helt själv också då B jobbar "jobbiga veckan" som vi kallar den.

Vädret skiter jag blankt i hur det blir under de dagarna, jag kommer förmodligen hålla mig inne iaf med en bok.

Det skulle vara då ifall jag blir pepp på att rensa landen igen, om det är knottfritt denna gången vill säga.. 

Planerar inte ett drit iaf och det känner jag mig nöjd med.

 

So long!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Ovido - Quiz & Flashcards