Alla inlägg den 29 maj 2015

Av Pernilla - 29 maj 2015 15:34

Nu har jag gjort min sista dag för de närmsta 3 veckorna! 

Jag ska för första gången i mitt snart 30 åriga liv ha en "riktig" semester! Vi har funderat på något att hitta på men inte kommit fram till något så med största sannolikhet blir vi bara hemma och tar det lugnt. Jag hade väldigt gärna lånat en stuga och vart borta 1 vecka men vi får se. Något skulle jag iaf vilja göra än att bara lata bort ledigheten. 


I andra nyheter så var en bekant in på affären idag och bad mig fixa någon som kunde byta av mig i någon minut så att jag kunde följa med henne ut i bilen och titta på något. 

Sagt och gjort, ringde på förstärkning och följde med ut. Ur en transportbur plockar hon fram den sötaste lilla hundvalpen jag någonsin sett! Lilla Signe, en korsning på cockerspaniel och pudel (vet att de har ett eget namn..) och hon var ljuvlig! I färgerna påminde hon lite om en bernensennen hund. Jag kan inte komma över hur fantastiskt söt hon var! Och min bekanta sa att hon skulle ta valpar på henne om något år och tyckte att det var självklart att jag skulle ha en då. "för jag vet ju att de skulle få det bra hos dig!" och hur ska jag kunna säga nej till något sådant? Så om nåt år så blir det hund! 😍

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards