Alla inlägg den 15 mars 2015

Av Pernilla - 15 mars 2015 10:47


Jag har lyckats med den ädla konsten att vakna tidigare och tidigare om mornarna!

Idag slog jag upp de blå redan 6.30 ungefär och har efter det inte kunnat sova en blund till.

Det var väl inget mer att göra åt det så jag for ur sängen vid 7 och började med morgonbestyren som nu för tiden består av att sticka mig i fingret och kolla blodsockernivån, stoppa i mig några tabletter och sedan stoppa i mig lite frukost.

Vid niotiden hoppade vi in i bilen och for en liten sväng till Östansjö då jag hört rykten om att allehanda vårfåglar dykt upp och blev väl en aningens besviken när jag upptäckte att det bara var svanar och canadagäss som slagit sig till ro på en åker.

 

 

Otroligt missnöjd med bilden.. 

Fåglarna var alldeles för långt bort så objektivet klarade inte av att få någon bra skärpa på dem och så fick jag inte till den riktigt i bildredigeringsprogrammet heller och svanarna lyyyyser vita.. 

Men det var den enda jag hade lust med nu så då fick det bli den iaf.

 

Till kl 10 var vi hemma igen där jag hoppade av och B for vidare mot jobb. 

Jag har nu gjort lite tidig lunch som jag har stoppat i mig och nu är det väl inte mer än att vänta på att få knalla ner till arbetet.

I morgon är jag ledig och sen har jag två arbetsdagar till innan jag tar "långledigt" i 5 underbara dagar! Det ska bli så fantastiskt skönt och jag hoppas verkligen att vädret tänker stanna tills dess!

 

 

My love.

 

Skapa flashcards