Alla inlägg den 3 mars 2015

Av Pernilla - 3 mars 2015 15:58


Med inlägget jag skrev igår som bas även idag så tänkte jag fortsätta lite på det.. 

Eftersom att det har gått så långsamt eller dåligt eller vad en nu vill så har jag blivit ganska vrång den senaste tiden. Ja nästan sur!

Så idag bestämde jag mig för att ta en snutt av mina "köpahus"-pengar och så hade jag helt plötsligt klickat hem en riktig kamera med lite tillbehör. Knäna har kännts en aningens skakiga idag och samvetet har skavt lite mer än vanligt då jag inte är en person som gillar att skämma bort mig själv med en massa dyra "leksaker". Men nu är det gjort och jag vill tro att jag är värd den! ^____^  

 

Och som om det inte vore nog så medan vi satt och kikade och klickade hem kameran med grejer så hade vi chokladmuffins i ugnen som såklart blev brända och oätbara. Duktigt!

Ovido - Quiz & Flashcards