Alla inlägg den 24 februari 2015

Av Pernilla - 24 februari 2015 20:21


Jag har en vana när det kommer till dagarna då jag är den som är först på plats och ska öppna affären.

Det normala för min del brukar då vara att ramla ur sängen runt kl 8 och hoppa in i duschen.

Inatt hade huvudet andra ideér och har ganska konstant matat mig med mardrömmar där jag kommer försent till jobbet den större delen av natten. Det här har såklart gjort att jag sovit extremt dåligt och naturligtvis vaknade jag redan klockan 6 och låg därefter och snurrade runt runt under täcket till klockan närmade sig 7.30 innan jag gick upp.

Med tanke på att jag inte är någon frukostmänniska så gjorde det egentligen ingenting för då hade jag tid på mig att bli hungrig och lyckades på så sätt trycka i mig en tehaka (som jag och min kära B bakade igår kväll) samt en liten skål med blåbärsyoghurt. Win win?

Men det har också gjort att musklerna i ena ögonlocket blivit tokiga och har ryckt nästan hela dagen.. Det hände för några veckor sedan också och höll i sig mer eller mindre i några dagar. Inte konstant men till och från. Jag börjar fundera på om det har med stress att göra.. jag hade ju nu varit ledig i 6 dagar och idag jobbade jag första dagen igen efter den ledigheten.

Kan det vara så? Det händer ju rätt mycket runt mig annars också som kanske också hjälper till..

Jag kan ha haft muskelryckningar där förut men då har det i princip gått över samma dag. Och jag har också tänkt på att när jag väl kommer hem från jobbet och slappnar av så slutar det och börjar inte igen förrän jag är uppe och rör på mig eller när tankarna far iväg..

Men jaja.

 

Kycklingen luktar himmelskt från ugnen och snart kommer B hem så då blir det lite mat och någon serie att glo på!

 

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards