Alla inlägg den 14 november 2014

Av Pernilla - 14 november 2014 15:33


Har alldeles nyss kommit hem efter att ha jobbat kortdag och sitter i skrivande stund och väntar på att maten ska bli klar. (tacokyckling)

Efter att ha sluppit sova utan min kära B i flera veckor ska han idag och resten av helgen jobba natt.

Jag känner mig inte så pepp på det. Mest för att jag har vant mig vid att ha honom hemma varenda natt nu sen innan han blev sjukskriven. 

Hur ska jag klara mig? Kommer jag överleva? 
Förmodligen gör jag det men det kan väl vara skönt att få vara lite melodramatisk ibland.?

Jag har fått hem lite filmer som jag ska kunna roa mig med, samt köpt lite gottis att snutta på.

 

I morgon ska jag förmodligen till Tallen med kollegorna för att tacka av en kollega som gått i pension.

Kan bli trevligt. Lite mat och någon cider. 

Annars ska jag förhoppningsvis mest livsnjuta, spendera den mesta av min tid i nattlinne med näsan i en bok eller glo på film.

Så vill jag iaf att det ska bli.

 

Hejsvej

Skapa flashcards