Alla inlägg den 7 september 2014

Av Pernilla - 7 september 2014 20:52



Idag skötte jag, egenhändigt, fruktordern som levereras i morgon måndag till alla glada som ska plocka varor. HELT SJÄLV! I fredags gjorde jag det tillsammans med M, jag skötte alltså allt det praktiska och hon hjälpte bara till med att bestämma hur mycket av allt det skulle vara. Men idag gjorde jag precis allting helt själv! ^___^ 

(När jag hade kollat av hur mycket vi redan hade inne och "bestämt" hur mycket av det nya som skulle beställas hem gick jag igenom det med T såklart och han godkände, annars hade jag inte vågat fylla i och skicka ordern :P)


Annars är jag mest täppt i näsan och har ont i halsen. När jag snyter mig vill jag kräkas för det känns som om det kommer upp ur halsen och inte genom näsan.. Äckligt.

I morgon ska jag tillbaka till Rättvik och träffa doktor, sen börjar förhoppningsvis min resa. :D


Känner mig ganska oinspirerad av att skria och därför är det mest skit.


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards