Alla inlägg den 31 juli 2014

Av Pernilla - 31 juli 2014 19:07


Då var jag tillbaka på jobbet igen efter 1 veckas sjukskrivning.

Det kändes ganska konstigt.. har inte vart borta mer än 2 o 1/2 vecka men det känns som om det vore det dubbla. Var en aningens nervös då jag var den som "öppnade" idag tillsammans med G. Självklart helt i onödan eftersom att allt sitter i fingertopparna. Ingen risk att jag skulle ha glömt något med andra ord.

Dagen gick rätt fort också och B kom och plockade upp mig vid 16 då vi for hem och gjorde oss en varsin korvburgare. 

Nu har han åkt på nattjobb igen och jag ska åter spendera natten ensam. Gör inte så mycket, är så trött nu att det nog inte kommer vara några som helst problem med att somna. 

 

Kryper förmodligen ner i soffan tills det är dags att byta till sängen för natten. Det lär ju gå något sevärt på dumburken?

Skapa flashcards