Alla inlägg den 17 juni 2014

Av Pernilla - 17 juni 2014 19:43


Jamensådärja!

Då var den sjunde och sista dagen gjord för den här gången. Nu har jag nått ytterligare en gräns och när jag nåt den känns det som att jag skulle kunna jobba 7 dagar till.

Gissar att det mest beror på att jag vid det tillfället vet att morgondagen är ledig men ändå. Det är väl tanken som räknas?

Dagen har gått fort och det ska bli så skönt att gå och lägga sig ikväll med vetskapen om att i morgon ska jag inte göra ett förbannade dugg! Ingenting ska jag göra! Jag har permission från disk och städning och allt annat som kan komma att hamna under den kategorin. Morgondagen är bara min och det mest krävande jag kan tänkas göra är att läsa en bok eller kanske plantera om resterande orkidéer. Ingenting annat! 

 

B slutar jobbet alldeles strax och eftersom att vi båda vart borta hela dagen och jobbat på varsitt håll så tar han med sig pizza från järnvägskiosken ^^ 

Och nu är magen hungrig så han får lov att skynda en aning.

 

Tack för mig!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards