Alla inlägg den 7 juni 2014

Av Pernilla - 7 juni 2014 14:50

 

Efter att ha sovit alldeles för länge studsade vi ur sängen alldeles efter 10.15 och gick genast ut på baksidan för att öka på kaninans hage som vi (jag) planerat att göra när vi blev lediga tillsammans. Ökade nog på den med 3 m på längden och kaninan blev som väntat eld och lågor över sin extra plats. 


   

"Hmm, det är något som inte stämmer här.."

Det är inte svårt att se vart hagen slutade innan, den blekt, långa fläcken har uppstått efter att tunneln har legat där innan.


 

Hohoho! GRÄS!


 

Efter att ha undersökt varenda milimeter av den nya stora hagen lade hon sig tillrätta en stund för att vila.

Några minuter senare sprang hon/glädjeskuttade runt rosenbusken som nu hamnade innanför staketet och är hennes nya favoritplats att ta skydd från solen under.

 

 

 


 

Var ner på Näcken när hagen var kvar för att inhandla lite attiraljer till frukosten samt att jag köpte på mig lite nya, stora plastkrukor samt orkidéjord/bark.

Fans dock bara en påse kvar så jag har bara kunnat plantera om 3/7 orkidéer.

Och plastkrukorna är vita och inte genomskinliga men det får gå iaf.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards