Alla inlägg den 3 maj 2014

Av Pernilla - 3 maj 2014 09:56


Igår sa jag upp bekantskapen med socker. Vilket betyder allt socker, men mest godis och mest pepsimax och mest pasta och mest ris och ja, mest allting ser jag nu.

Jag tänker ge det här med LCHF ytterliggare en chans, mest för att jag vet hur bra jag mår i både kropp och själ av det. Viktnedgången som följer med paketet är ju ett plus, ett stort plus.

Jag upplever att jag blir både piggare och gladare ev LCHF. Väldigt sällan blir hungrig vilket betyder att jag äter högst 3 ggr om dagen, ibland kanske 2.

 

Jobb står på chemat även idag och jag laddar för fullt innan det kl 12.30 är dags att knata nedåt byn.

B har jobbat natt och kommer hem på eftermiddagen, förhoppningsvis med 4 pallkragar att bygga sommarbur till grisarna av. 

Nu tror jag att jag ska dricka ca 1 liter vatten och sätta igång Skyrim. Men först hänga tvätten från igår!

 

Tjohej

Ovido - Quiz & Flashcards