Direktlänk till inlägg 11 april 2014

Fotvård.

Av Pernilla - 11 april 2014 09:44


Igår hade vi spa-dag här hemma i vardagsrummets bekvämlighet när vi hade en dag ledigt tillsammans.

Inhandla balja, fotfil, fotsalt och fotcréme som avslut. Medan fötterna låg i blöt mumsade jag glass (som var efterrätten till dagens middag, renskavsgryta) och när de var tillräckligt uppblötta och uppmjukade blev de filade av bästa B som tog god tid på sig. ^^ 

Jag återgäldade såklart handlingen när har var färdig med mig.


Annars har det int hänt något speciellt. Det har vart grått och regnat vilket har avspeglat mitt humör ganska bra och jag har tampats med huvudvärk i några dagar nu. Har ingen lust med något alls men blir alldeles spattig av att bara sitta stilla och inte göra något alls.


I morgon är vi ledig tillsammans igen så då ska vi ut och gå en sväng! Tanken är att vi ska följa järnvägen mot Östanvik för att ta en titt på "mitt" hus som ligger alldeles bredvid järnvägen. (Nordvik, en gammal bangård där rallarna som jobbade på järnvägen sov förr i tiden)

Det ligger helt underbart! Alldeles ensamt en bit in i skogen vilket betyder att det är 0 grannar. Precis i min smak med andra ord!


Nu ska jag nog sjunka ner på soffan en stund och kanske läsa lite eller kika på det senaste Greys Anatomy som kom idag.


Hejsvej

 
 
Ingen bild

KackMarie

14 april 2014 21:52

Men åh så gottigt det där lät då. Pyssla om varandras fötter. Det är kärlek det! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 26 februari 2019 08:27

  Efter 8 år på bloggplatsen har jag bestämt mig för att byta bloggportal till blogg.se Det beror mest på att bloggplatsen fortfarande använder sig av flash och att datorerna hemma har blivit lite för moderna för adobe. :P   Så nu kommer jag ...

Av Pernilla - 24 februari 2019 15:36

Long time no see. Jag vet inte ens vad jag vill med det här längre eller hur jag egentligen tänker om det men jag försöker en gång till och kanske att det blir väldigt sporadiskt eller att jag kanske lyckas hitta gnistan igen så att det blir lite m...

Av Pernilla - 5 september 2017 16:19

Islänningen Kalle.       TInkern/Irish coben Annie.           Annie med dottern Vilja.       Ursöta lilla Vilja.           Vilja och Caroline.      ...

Av Pernilla - 7 juni 2017 21:03

       

Av Pernilla - 9 december 2016 17:36

                 

Skapa flashcards