Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Pernilla - 25 mars 2014 21:24


Idag har det vart minst lika fint väder som igår, men idag har jag inte ens stuckit näsan utanför dörren.

Det är så typiskt. Så fort det är "dåligt" väder ute så ska det gnällas. ååååh måste det vara så tråååkigt väder ute, om det bara kunde vara soligt så hade jag gjort det och det och det och det.."

Men sanningen är, personligen, att det kan vara vilket jäkla väder som helst. Har jag ingen lust med nånting så stannar jag inne, drar ner persiennerna och tittar på Veronika Mars hela dagen. Och då kan solen i ärlighetens namn lysa så jäkla mycket den bara vill.

Så det är vad jag har gjort idag. Okej, jag har gjort lite nytta också. Kört några maskiner tvätt, diskat lite, hängt den tvättade tvätten, dammsugit, gjort mat och nu på kvällskvisten har jag snott ihop en chokladsockerkaka. Men faktumet kvarstår, jag har inte varit ut på hela dagen, trots solsken.

Det är först nu jag tänker "våga mig ut", enbart för att kolla i postlådan om Ica har behagat skicka en kod till mitt ica-kort.

So there you have it! Mer spännande än så blir det inte idag. I morgon dock, är en helt ny dag.

Av Pernilla - 25 mars 2014 09:46

Igår vid 12 tiden kom mamman förbi och vi tog en tur runt 

Näset i det fabulösa vädret.

 

       

Gissa vad det blev för mat sen när vi kommit tillbaka och hon trampat hemåt?

Det finns inte mycket att säga förutom att jag kände mig nöjd med gårdagen.

Kändes så skönt att komma ut och röra på sig.

Nu måste jag bara gå in mina andra gympadojjor så att jag slipper plaska runt i fotsvett som vinterskorna ger mig på sånna här fina, soliga dagar.


I morgon kommer kusin L.


PUNKT.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards