Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Pernilla - 10 mars 2014 14:03


På lördagen jobbade jag ju som tidigare skrivits sista dagen för denna gång och på rasten tog jag tillfället i akt och bjöd in lillasyster på pizza/godis/läsk/film- kväll med tillhörande övernattning.

Vi stannade uppe sent och stoppade i oss allt ovanför innan vi la oss för natten.

 

Dagen därpå vad solen framme så vi passade på att ta en promenad i det fina men blåsiga vädret.

 

         

På eftermiddagen blev det korvburgare med klyftpotatis och film innan pappan senare kom och hämtade hem lillasyster igen. Mysigt.

 

Idag har jag och B vart en sväng till Mora för att hämta malarna i Vinäs som nu har flyttat till ett nytt kärleksfullt hem. Lyckliga dom.

B står i skrivande stund och diskar, jag sitter vid köksbordet med en envist kvarhängande lock i vänstra örat. Har haft det i 2 veckor nu tror jag, sånt som hänger kvar efter min senaste förkylning tror jag.

Om en knapp timme ska vi åka ut till Östansjö för att köpa lite hö till grisarna, in en snabbis på näcken för att köpa lite odlingskrukor + jord och sen ska jag sätta lite frön. ^^

Tomat och paprika har jag tänkt och det är ju hög tid för det nu.

 


So long!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards